The "U.S. Pet Market Outlook, 2021-2022" report has been added to ResearchAndMarkets.com's offering.
U.S. retail sales of pet products and services reached $107 billion in 2020, up 9% over 2019, due largely to a COVID-19 driven spike in the pet population. All pet and veterinary industry trends - from how and why we get new pets to which pet care services we use and where - now intertwine with retail channel shopping trends.
반려동물 제품 및 서비스의 미국 소매 판매는 2020년에 107억 달러로 2019년에 비해 9% 증가했다. 이는 주로 COVID-19로 인한 반려동물 인구 급증으로 인한 것이다. 모든 반려동물 및 수의학 산업 동향 - 우리가 새로운 반려동물을 얻는 방법과 이유에서 우리가 사용하는 반려동물 관리 서비스 및 장소에 이르기까지 - 이제 소매 채널 쇼핑 동향과 얽혀있다.
Because most of the pet industry impacts associated with COVID-19 are in fact accelerations of existing trends, only a limited "return to normal" can be expected. Instead, COVID-19 has fast-forwarded the industry into the future. In 2021 and beyond, this new iteration of an "omnimarket" competitive landscape will be evident in several trends and effects:
COVID-19와 관련된 대부분의 반려동물 산업 영향은 사실 기존 추세의 가속화이기 때문에 제한된 "정상으로의 복귀"만 예상할 수 있다. 대신 COVID-19는 업계를 미래로 빠르게 발전시켰다. 2021년 이후에 "옴니 마켓"경쟁 환경의 새로운 반복은 몇 가지 추세와 효과에서 분명해질 것이다.
- A permanent remix of physical and digital shopping behaviors. (실제 및 디지털 쇼핑 행동의 영구적인 리믹스)
- A growing role for direct manufacturer-to-consumer selling and shipping, along with retailer-based autoship and same-day delivery. (소매업체 기반 자동배송 및 당일 배송과 함께 제조업체 대 소비자 직접 판매 및 배송의 역할 증대)
- A continued diversification of the veterinary sector, including through in-store clinics or at-store vet clinic pop-ups, along with online pet pharmacies. (온라인 반려동물 약국과 함께 매장 내 클리닉 또는 매장 내 수의사 클리닉 팝업을 포함하여 수의학 부문의 지속적인 다각화)
- An expanded role for store-anchored (brick-and-mortar and/or virtual) pet acquisition or adoption, new pet set up, and training/obedience services.
- Along with the re-confirmed recession resistance of the pet industry, several factors support a very positive near- and long-term outlook for the pet market. A surge in pet acquisition and adoption, across pet types, continued through the Christmas/Winter Holidays 2020. And once pets are homed, as evident in robust pet product sales and veterinary service revenues despite COVID, most pet care spending is non-discretionary. Moreover, stay-at-home and work-from home dynamics during the pandemic have deepened human/pet bonds, increasing the disposition among pet owners and "pet parents" to spend generously on pet care products and services to keep their pets (and themselves) healthy and happy. (반려동물 산업의 불황 저항이 재확인된 것과 함께 몇 가지 요인이 반려동물 시장에 대한 매우 긍정적인 단기 및 장기 전망을 뒷받침한다. 반려동물 유형 전반에 걸쳐 반려동물 확보 및 입양의 급증은 2020년 크리스마스 / 겨울 연휴까지 계속되었다. 그리고 COVID에도 불구하고 강력한 반려동물 제품 판매 및 수의 서비스 수익에서 분명히 알 수 있듯이 반려동물이 집에 들어 오면 대부분의 반려동물 관리 지출은 재량권이 아니다. 더욱이 대유행 기간 동안 재택 근무 및 재택 근무 역학은 인간 / 반려동물 유대를 심화하여 반려동물 보호자와 "반려동물 부모"사이의 성향을 증가시켜 반려동물을 보호하기 위해 반려동물 관리 제품 및 서비스에 아낌없이 지출한다.)
Key Topics Covered:
CHAPTER 1: EXECUTIVE SUMMARY (요약)
SCOPE & METHODOLOGY (범위 및 방법론)
MARKET SIZE AND GROWTH (시장 규모와 성장)
- Pet Industry Reset: Above Average Growth in Three of Four Sectors (펫산업 재설정 : 4개 부문 중 3개 부문에서 평균 이상 성장)
- Pet Product and Service Spending Per Pet-Owning Household (반려동물 가구당 반려동물 제품 및 서비스 지출)
- Retail Channel: Pandemic Accelerates E-commerce (소매 채널 : 팬데믹, 전자상거래 가속화)
- Looking Ahead: Growth Market-wide Through 2025 (전망 : 2025년까지 시장 전체의 성장)
- Table 1-1 Projected 2021-2025 U.S. Retail Sales of Pet Products and Services: By Sector (in billions of dollars)
MARKET DRIVERS (시장 동인)
- COVID Economy Impact on Pet Owner Spending Mindset (반려동물 보호자 지출 사고방식에 대한 코로나19의 경제 영향)
- Pandemic Intensifies Focus on Health and Wellness (건강과 웰빙에 대한 집중 강화)
- Pandemic Fuels Pet Population Boom (반려동물 인구 붐 조성)
- Economic Challenges Put Limited Strain on Topline Pet Ownership (경제적 문제로 인해 반려동물 보호자에게 제한적 부담)
- Dog and Cat Ownership Down Among Lower-Income Households (저소득 가구의 개와 고양이 소유 감소)
- Catering to Deal-Seekers (구직자를 위한 음식 제공)
- Pandemic Accelerates Digital Pet Care (디지털 반려동물 관리 가속화)
- E-commerce (전자상거래)
- Veterinary Telemedicine (수의 원격진료)
- "Smart" Products (스마트 제품)
- Pet Rescue Efforts Ramp Up During Pandemic (반려동물 구조 노력 급증)
- Sustainability and Animal Welfare (지속 가능성 및 동물복지)
- Investment and M&A (투자 및 M&A)
OVERALL INDUSTRY TRENDS (전반적인 산업 동향)
- Pandemic Reset: Birdseye View
- Industry Overview
- An "Omnimarket" Era (옴니마켓 시대)
- Leading Pet Product Marketers and Brands (주요 반려동물 제품 마케팅 담당자 및 브랜드)
- Leading Veterinary and Non-Medical Pet Service Operators (최고의 수의학 및 비 의료 반려동물 서비스 운영자)
- Fast-Growing Franchises and Private Companies (빠르게 성장하는 프랜차이즈 및 민간 기업)
- Pet Industry Leaders Launch Venture Funds Targeting Promising Start-Ups (반려동물 업계 리더, 유명한 스타트업을 목표로 하는 벤처 펀드 출시)
- Pandemic Resilience Spurs Investment Boom (팬데믹 회복력이 투자 붐을 일으킨다)
FOCUS ON PET FOOD & TREATS (반려동물 사료 및 간식에 초점)
- Pandemic Reset: Accelerated Innovation (가속화된 혁신)
- Channel Choices (채널 선택)
- Pet Food Industry Investment Shows Strategic Directions (반려동물 사료 산업 투자는 전략적 방향을 보여준다)
- Four Natural Pet Food Pioneers Change Hands (네 명의 천연 반려동물 사료 개척자들이 손을 바꾸다)
- Superpremium = Natural - and "Healthier" (슈퍼프리미엄)
- Fresh Pet Food (신선한 반려동물 사료)
- DTC Fresh Pet Food Marketers Enamor Investors
- Sustainable Dovetailing with Alternative Protein (대체 단백질을 사용한 지곳 가능한 도브테일링)
- Science-Based Diets Dovetailing Into Natural (자연에 얽매이는 과학 기반 다이어트)
- Lessons in DCM/Grain-Free Stumble
FOCUS ON NON-FOOD PET SUPPLIES (비 식품 반려동물 용품에 초점)
- Pandemic Reset: Health, Home, New Pets (건강, 가정, 새 반려동물)
- Channel Choices (채널 선택)
- Pet Supplements in COVID Overdrive (반려동물 보조제)
- Pet Medications Also Riding COVID-Driven Hyper Health Wave (하이퍼 헬스 웨이브를 타고 있는 반려동물 약품)
- Focus on Home: Pets, Products, Positioning (집에 집중 : 반려동물, 제품, 포지셔닝)
- BarkBox/Northern Star Merger Klieg-lights Subscription/DTC Sales (합병, 구독, DTC 판매)
- "Smart" Products Get Pandemic Push (스마트 제품이 유행을 주도하다)
FOCUS ON VETERINARY SERVICES (수의학 서비스에 초점)
FOCUS ON NON-MEDICAL PET CARE SERVICES (비 의료적 반려동물 관리 서비스에 초점)
INTERNET AND RETAIL TRENDS (인터넷 및 소매 동향)
PET POPULATION TRENDS (반려동물 인구 동향)
OPPORTUNITIES (기회)
CHAPTER 2: MARKET SIZE AND GROWTH (시장 규모 및 성장)
CHAPTER HIGHLIGHTS
MARKET SIZE & GROWTH
MARKET DRIVERS
CHAPTER 3: OVERALL INDUSTRY TRENDS
CHAPTER HIGHLIGHTS
INDUSTRY TRENDS
INDUSTRY OVERVIEW
CHAPTER 4: FOCUS ON PET FOOD & TREATS
CHAPTER HIGHLIGHTS
PET FOOD AND TREATS
CHAPTER 5: FOCUS ON NON-FOOD PET SUPPLIES
CHAPTER HIGHLIGHT
NON-FOOD PET SUPPLIES
CHAPTER 6: FOCUS ON VETERINARY SERVICES
CHAPTER HIGHLIGHTS
THE VETERINARY SECTOR
VETERINARY CARE CUSTOMER PATTERNS (수의학 고객 패턴)
CHAPTER 7: FOCUS ON NON-MEDICAL PET CARE SERVICES
CHAPTER HIGHLIGHTS
NON-MEDICAL PET CARE SERVICES SECTOR
CHAPTER 8: INTERNET AND RETAIL TRENDS
INTERNET AND RETAIL
OVERVIEW OF SHOPPING PATTERNS
CHANNEL SALES AND SHOPPING PATTERNS: PET FOODS VS. PET SUPPLIES (채널 판매 및 쇼핑 패턴 : 반려동물 사료 대 반려동물 용품)
E-COMMERCE AND THE INTERNET'S INFLUENCE (전자상거래와 인터넷의 영향)
CHAPTER 9: PET POPULATION TRENDS
CHAPTER HIGHLIGHTS
PET POPULATION AND PET OWNERSHIP (반려동물 개체수 및 반려동물 소유권)
TOPLINE OVERVIEW OF PET OWNERSHIP (반려동물 소유권 개요)
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